tirsdag 21. februar 2012

Vm Strikk og annet kos ;)

Siden VÅREN har besøkt oss i hele formiddag
tok eg en handletur på Kiwi;
Jepp, for IS med snadder tilbehør falt
i god jord hos guttene her i dag ;))



JuHuuuuu Eg er ferdig med Debbie Bliss Jakken ;))
Gikk rimelig kjapt det da, men OK
pinne 5 med Nepal så går det unna!

Kan tenke meg at denne skal holde BabyJr
GOD og varm til høsten ;)

Har bare å montere og feste tråder, 
men har jo GOD tid på det hehe 


Derfor kan eg nå med GOD samvittighet starte
på en NYTT prosjekt! YHAAAA!!!!

Har meldt meg på STRIKKE VM  med denne vesten
og MYE mulig at eg følget opp med en bukse ;)

Tror det kan bli ganske så fint ja *nikker*


Men du? Ingen fine ting varer evig, ikkje sant?
RIKTIG! For nå er det kaldere ute+
det REGNER igjen.....BOMBE!!!!!
Håper det var en forsmak på en 
LANG fin vår me hadde i formiddag! 


Har fått en del tilbakemeldinger på at
"Ordbekreftelsen" på kommenteringer har vært
veldig vrien i det siste?

Har ikkje funnet ut hvordan eg kan få dette BORT, 
men eg har justert innstillingene så eg
tror iallefall det er ENKLERE!!!
Veldig fint med en TILBAKEMELDING 
hvis det fortsatt er problem

Vil jo ikkje unngå å få de KOSELIGE
tilbakemeldingene dere etterlater dere!
Setter STOR pris på det!




KOS deg og ha en 
HERLIG kwell!!!

Ps: Fruene i kveld?
Eller er det noe NYTT på gang....hmmmmm




Go`klem fra en avslappet og glad Vibbedille ;))


6 kommentarer:

Skjevikhuset sa...

Nå går det supert å legge igjen komentar..

Håndarbeidsfrua sa...

Hei!
Først av alt, litt vrient men ikke umulig å få innlegg på plass hos deg. Noen ganger vanskelig å tolke bokstavene,men 2.gangs valg har godt bra.
SÅ. Rigmor er utrolig flott. Blir i godt humør av å se henne. Du er så flink!
Deilige babyplagg du lager.
Ha en fortsatt fin kveld.
Liv

Ruths datter sa...

Du har nok ikke fått bort ordrebekreftelsene.Nydelig strikkejakke du har laget.
Klem

Mitt lille roterom sa...

Å...nå fikk jeg lyst på is! Men litt sent for det...

Du er super med strikkepinnene dine altså :) Artig å lese bloggen din!

Ha en super dag i morgen - hørs :)

Hilsen Ann Elisabeth

Hilde sa...

Dere vet å kose dere ja :)
Har du forresten sett at jeg blogget om det lille sjalet jeg heklet av hespet fra deg? :)

KatrineH sa...

Bar så mye du vet det, så er det skikkelig dårlig gjort å starte en tråd med et slikt bilde som du har gjort. Klokken er 2:30 om natten, og nå er jeg supersugen på is!
;)

Men jakken blir veldig søt!