søndag 5. februar 2012

InneKOSE-Søndag ;))


Godt rustet for en skikkelig koselig dag i sofakroken!
Ull og koseklær er tingen i dag ser du!

Det var IShus i stua da me sto opp, 
JADDA, hadde glemt å LÅSE skyvedøra
i går........da blåser snøen rett inn skal vites.......

Men du vet;
"Mykje lys og Mykje varme....." hehe

Det ble etterlyst link til oppskrift på sjerfet 
mitt i går, den ligger noen innlegg tilbake, 
MEN siden eg er sååå snill legger eg
den ut igjen HER 
(Kan bare legge link til der du kan kjøpe den, 
noe annet er dessverre ikkje lov....)

Da er det bare å sette i gang ;))


Ikkje mye å skryte av dette været, 
annet enn at det er et SUPERT InneKOSEvær!!

Jr og eg har sullet inne hele dagen, 
misunner virkelig ikkje de som ut i dag!

Har nå lagt frem gode varme OG vindtette klær
til Jr, for stygt redd for at han må gå til skolen i morgen......
Er ikkje akkurat noe bilføre vil eg tro.....
Iallefall ikkje for meg!


Tenker eg tar å feller videre i kveld eg, 
er nå ca halvveis på fellingen-
går fortere denne veien!




KOS deg og ha en
KOSELIG kwell!!





Go`klem fra Vibbedille ;))

4 kommentarer:

cecilie reinli sa...

Tusen takk. Klem

hobbyvenn sa...

Ser ut som du koser deg der du sitter. Ull varmer godt. Sjaler ser nydelig ut. Ønsker deg en fin kommende uke.

Maria Isabel sa...

Høres ut som dere fikk kost dere :)
Må si det ser kaldt ut på det ene bildet.. brrrrr!!!

Hadde tenkt å spørre deg om du hadde noen kule hekkle oppskrifter på sjal??? Du er den eneste jeg vet i bloggeverden som strikker og hekler mye :)

Ha en strålende uke :)

Klem :O)

Kristin G sa...

NYDELEG sjal, det gjekk rett inn på Rav-køa mi :) Du er verkeleg flink å komme med tips om spennande nettkjøp og oppskrifter, tusen takk for det !!! Ha ei koseleg ny veke <3 KLEM!