mandag 27. februar 2012

HAPPY Mandag ;))

jo bare bli en fin-fin dag når
dette er det første man møter når man går ut??
Nå er eg ingen spesialist, men dette er
vel det som heter Klosterklokke?
Uansett var det et kjempekoselig gjensyn!

kan det vel ikkje komme SNØ?? 


Lykkefølelsen fortsatte hele veien til butikken, 
DERFOR ble det tulipaner og ikkje roser!
Eg får heller tåle den kortvarige gleden.......
Er jo litt bortskjemt nå med langlevende roser hehe

Men nå sto de i plast og kaldt vann i ca 40
før eg "laget" nytt vann+potetmel-
har hørt at det kan være lurt?

Jadda, det er jo bare å vente å se ;)
Skjønne var de iallefall ;))


Går sakte med sikkert fremover med lappene og, 
har blitt 17 stk-kommer nok til å plage deg
ei stund til fremover med dette lappeteppe hehe
Har en GOD følelse for dette prosjektet!!!


Nå har eg vært "VOKSEN"
å ringt etter reparatør til oppvaskmaskinen!
Har kviet meg siden torsdag, men er det gjort
og mannen kommer i morgen ;))

Krysser armer og bein for reklamasjonsFEIL-
da går nemligen regningen til Elkjøp hehe


Har hatt en god dag i dag, 
eg mener en sånn SKIKKELIG god dag, 
har nemligen laget ferdig "skikkelig" middag
med poteter ferdig før kl 13!
Jammen ikkje verst!
Det er bare å skrue på plata og la fiskebollene
putre og potetene koke en halvtimes tid
før Solstråla kommer hjem ;))

Føler meg flink på sånne dager ;)
Hadde planer om å kjøre ut til Sparkjøp i dag, 
Jr trenger støvler og regntøy!
Nå har eg kjøpt DYRE sett til han hvert år fra MX
enten så vokser han fort utav det ELLER 
så revner enten stoffet (Grunnet lek!) eller glidelåsen!
Blir det tykt OLJEREGNTØY!
Slikt eg hadde da eg var lita! hehe
Ja og skikkelig gammeldagse GRØNNE støvler hehe

Etter min aktive formiddag gjorde eg KORT
prosess og "gikk" i nettbutikken, 
sparte meg for kø i rushet+at eg da heller kan
ta en time på sofaen om trangen 
melder seg, lurt, ikkje sant?
Vil heller være opplagt når 71 gr Nord
kommer på TVNorge i kveld!
GLEDER MEG!!!

Tenkte eg bare skulle sitte her å sløve litt eg, 
ja, før eg går ut å skrur på middagen ;)
Mmmm er godt med fiskboller.......



Ja, og DU?
KOS deg og ha en
herlige mandag!



Go`klem fra en glad Vibbedille ;))

4 kommentarer:

siddisisalou sa...

Jo, må bare innrømme at jeg blir i skikkelig godt humør av å lese innleggene dine. Alltid noe som skjer hos deg. Ha en fortsatt fin mandag, og jeg skal prøve å komme meg etter en helg helt nedsylta - en skikkelig forkjølelse de har kasta på meg denne gangen - og jeg vil ikke gi meg over å godta at jeg ikke er frisk..... nok med en "syk" i huset.

malla sa...

Hei på deg! Gleder meg til lappeteppet ditt er ferdig. Det tror jeg blir knallfint!:)
Kos deg videre med garn og pinner og alt som du måtte finne på:)

Maria Isabel sa...

Blir gøy å se lappeteppet ditt :) Er nok mye jobb med det kan jeg tenke meg :)

Kos deg med 71 grader Nord i kveld :)

Klem :)

Janne sa...

Oi allerede nå??? Her er det desverre for mye snø ennå. Så koselig da og se at det allerede nå spirer og gror ute.