torsdag 16. februar 2012

Grå, Gråere, gråttest???? hehe

Har vært en utrolig VÅT og GRÅ dag i dag, 
men det er bare ute da!
Jr var nok en gang hjemme fra skolen, ny feber 
og sår i halsen-WHAT TO DO liksom!??
Halve Norge lider vel av det samme nå om dagen??

Vasket litt i stuen og stelte i dag, 
HADDE en plan om å vaske vinduene på terrassesiden, 
MEN i den lave skydekke med masse regn
utgikk det ganske så galant kan du si hehe

Får se hvordan været blir i morgen..... 


Er godt i gang med festlige klær til Rigmor
dette var gøy å strikke.
Kjekt når man kan leke litt med farger og bare 
gjøre akkurat slik eg vil ;)) 


Debbie Bliss jakken mangler bare ermer, det er fort gjort
så det skjer nok i løpet av helga ;))
Jakken skal ikkje brukes før til høsten anyway, 
så det saken er grei vettu ;))

Blir en KOSELIG helg kan du tro!
SVINSA kommer tidlig på lørdag før hun reiser
til Rotterdam på mandag-greit med en "mellomlanding"
på veien, det blir samme 
"mellomlanding" på returen neste helg ;))
Blir så koselig atte ;))
Strikking og skravling komme til å stå i fokus ;)) 


Fikk spørsmål om hvordan eg hadde laget håret på Rigmor
det eg har gjort er å bruke samme teknikk 
som me bruker når man knyter tepper?
Brukte dette mye da eg knytet veggtepper på 80 tallet, 
slike som var kombinert med diamantsting?
Husker du det?
Det er slike løkke knuter, mulig det finnes noe 
"oppskrift" for det på nett?

Man kan da velge å beholde løkkene, 
eller klippe de opp å få piggsveis hehe
Det er nesten bare å prøve seg frem ;))



I ettermiddag smøyg eg meg ned i Jr sin seng, 
tenkte liksom eg kunne holde han med selskap når han spilte, 
men jaggu meg sovna eg hehe og sov i hele 3 timer!!!
Jaja, i morgen er det jo ferie likevel, 
DET skal virkelig bli GODT kan du tro!!!
GLEDER MEG!!!






Men du?
Kos deg og ha en 
STRÅLANDE kwell!

Ps: Criminal Minds i kveld!
JuHuuuuuu








Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Maria Isabel sa...

Veldig fine grønne farger du bruker på det du strikker :)
Blir morro å se jakken ferdig sydd sammen :)
Her i Oslo er det og bare grått om dagen :(

Få i Jr litt honning.. veldig bra for å bekjempe basilusker :) Også er det jo den tiden av året hvor alle er syke og smitter.. syns hele facebooken min klager over sykdom og feber :S

Hold dere inne i varmen :)

Klem :O)

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte fargar du strikkar med!! Håpar junior vert frisk snart. Ønskjer deg ei fin helg.