fredag 6. januar 2012

Opplading til helg ;))

Kjapp service igjen!
Så nå har eg NOK farger til 
Hønsesjerfet ja Mmmmmmmm
Deilig deilig!

Sjerfet ligger her i kurven mens eg strikker
glad og fornøyd videre på KOSEMOSE genseren! 


Jentene er innstalerte og klar for HELG!!

I kveld blir det GOD mat som EG skal kokkelere!
Steikte kyllingfilèer, PastaPesto m/pinjekjerner
og en himmelsk salat med fetaost og bønner!

Bilde og Update seneren i kveld.....natt hehe



KOS deg og NYT en
EVENTYRLIG herlig fredag kwell ;))



Go`Klem fra Vibbedille ;))

5 kommentarer:

Wenche`s Roteloft sa...

Det er så utrolig koselig å følge bloggen din. Gleder meg til hver nye oppdatering..

Klem fra Wenche

Lijesto sa...

Go helg til deg og dine. Håper på bloggoppdateringer fra deg underveis i skjerfet:) Linda

Soline sa...

God helg!

Gro A sa...

Et kjempe morsomt sjerf som både jeg og tenåringen falt for.
Kjøpte meg mønster og garn i romjula Gleder meg til å strikke det men har en genser jeg må bli ferdig med før jeg får begynt på det. Så forleløbig ligger garnnøstene her i sofaen og bare venter på å bli brukt.
Ha en fin fredagskveld.

Bitt@mi sa...

Det er like før min egen kjøpestopp sprekker, når jeg ser alle de nydelige nøstene:)))) Tør nesten ikke gå inn her i bloggen lengre... :)
Koselig kveld i heimen, ser det ut til:)
God helg!
Klem:)