mandag 2. januar 2012

Nå kan VÅREN bare komme!!

Da var jammen meg ALT det RØDE ute!!!
Var heller ikkje såååå mye å velge i ennå på Nille, 
men det ble da lyst og fint med gml.rosa og grått?

Våknet helt av meg selv i dag; Kl 06.20!!!
HELT UTROLIG!
Det kriblet i lilletåa etter å starte Plukkingen!
Halv 9 satte eg i gang, ja t.o.m Juletreet ble
ribbet og kastet ut!

Yhaaaaa!!!! 


Prikken over I`en i dag var at de hadde MASSE
hvite tulipaner med rosa striper på blomsterbutikken!
Schnappet med meg 2 bunter i forbi farten.

De er sååå knasende herlige! 


Ut med Juleservicet og inn med keramikken-
det var herlig å sette dette på bordet ;)) 


Dette er da utsikten min nå i dag!
Det lukter himmelsk godt!
Bruker en Ajax som heter "Lime Sicilia" Mmmmmmm

Jadda, eg har NOK en gang bevilget
meg en RedBull-så kanskje den myke julepynten
som nå er stablet i gangen havner i sekker i kveld ;))

Badet og kjøkkenet får eg vaske i morgen-
ALLE turkise håndklær surrer i v.maskinen
ÅÅåååå det er så deilikt ;))  


Premien for dagens innsats lå i Postkassa!!!
JUHUUUUUUU!!

Resten av garnet eg bestilte fra Rasmilla 
lå så fint å ventet på meg ;))

Da blir det nok bare KOS og strikking
resten av dagen-og hvis noen vil meg noe, 
ja så sitter eg HER! ;))




Du får NYTE den herlige hverdagen
du også, enten du har Jula enda eller ikkje!




Go`klem fra en FORNØYD Vibbedille ;))

7 kommentarer:

Karipia sa...

Herlig når julen pakkes bort og nye duse farger kommer inn i stuen.
Jeg skulle også pakke bort julen i dag men formen satte en stopper for det, med bare 2 timers søvn i natt orket jeg ikke å begynne.
Satser på morgendagen:))

StrikkePia sa...

Rydder ut julen på fredag tenker eg. Og navnet på Ajaxen er notert, trenger noe med bedre lukt enn den vanlige hvite, d e helt sikkert. ;-)

Må kikke etter noen fine hverdagslys jeg og. Ha en super kveld videre. :-)

Hege sa...

Gammelrosa og grått er veldig fint!
Her ble julen kastet ut i går (1 januar). Og syns det er så godt å være tilbake til hverdagen jeg da :)

Godt nyttår

LilleAsk sa...

Her skal jula ut i løpet av morgendagen og onsdag.
Det var noen nydelige tulipaner og en fornemmelse av vår.
Nydelige farger på garnet ditt. Det blir spennende å se hva du tryller fram av det.
Ha en fortsatt fin uke.

Unknown sa...

Så fint det ble hos deg! Kos deg med det nye garnet ditt :)

hobbyvenn sa...

Godt Nytt År! Så flink du har vært som har ryddet ut julen alt. Ble litt inspirert jeg nå. Kanskje jeg begynner i morgen. Treet har ikke drysset en nål siden det ble satt opp lillejulaften, og lille Millie har heller ikke rørt det så for den del kan det bare stå. Men det var litt fristende å få lagt på nye løpere og slikt... Håper 2012 blir et bedre år for deg helsemessig enn det forrige. Klem

Maria Isabel sa...

Jøsses så tidlig du er oppe og styrer da!! Jeg er ikke oppe så tidlig noengang jeg, haha :)
Her hos oss blir julen til 2. uka i januar.. tyner den så lenge som mulig :O)
Blir så tomt når vi fjerner all pynten, og bortsett fra det har jeg ikke energi til å begynne på "prosjekt julaerferdig", hehe ;)

Var innom garnbutikken slev i dag.. *sikkle sikkle*.. ble bare litt brodergarn denne gangen.. var faktisk oxo innom Nille i dag.. den butikken jeg var i var helt ribba for saker... bare kartonger overalt..
Kos deg med garnet :)

Ha en fin aften :)

Klem :O)