tirsdag 24. januar 2012

Eg har SNOPET!!!!

Eg bare MÅTTE!!!
De var jo SKAMSØDE!!!
Skal visst nok komme blå/lilla blomster langs kanten her!
Tror ikkje eg kan ta livet av de hehe-
trenge visst nok ikkje så mye vann MoHaaaaa


Endelig hadde de fått inn andre Hortensia enn hvite-
så eg scnappet en med meg-nå er det så fint og vårlig atte!

Denne må nok regne med å bøye seg litt i støvet, 
for som sagt, med min Gullfisk hukommelse kommer
nok heller vannet litt sporadisk...... 


NOK et bevis på at EG kan lage mat hehe
Serverte Mette steikte lammekotletter, wok`et grønnsaker, 
ris og søt chilli saus-hekkan det var GODT!!! 


En hver god middag fortjener å bli avsluttet med dessert!

Vaniljeis med skikkelig vanilje og et dryss av Granateple!
NYDELIG!!!!

Tenkte eg skulle legge opp til et par sokker
i det garnet eg kjøpte i går-trenger et LITE strikketøy!

Resten av kwellen nytes i hver vår sofa, 
me har det sååå godt atte!
Skikkelig koselig!

Men, i morgen skal Mette kjøre tilbake til Bergen, 
litt skummelt for været kan se ut for å bli et problem......
Eg mener 25 i pila+snø kan vel ikkje betegnes 
som noe godt kjørevær????
Krysser fingrene, ikkje forde, vil jo veldig gjerne at hun
skal være, men hun har jo 2 stk nydelige puser som trenger matmor.
Derfor må me se dagen an.......



KOS deg og ha en
STRÅLENDE herlig kveld!

Ps:Husk "Fruene" !!!




Go`Klem fra en avslappet Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Hei Vibeke!
Det måltidet kunne være verdt å krysse Norge for. Lekkert.
Nydelige blomster som du har fått i hus. De øverste som jeg ikke husker navnet på, har jeg hatt, søte og snille. Men hortensiaen,som er minst like lekker, klarer jeg å drepe nesten før jeg får den i hus. Synd, men man kan vel kansje ikke forlange av et ekte håndarbeidsmenneske at man skal ha grønne fingre i tillegg til fingerferdignet.
Ha en flott uke.
Liv

StrikkePia sa...

Jeg måtte flire da jeg leste om blomstene, jeg klarer nemlig effektiv å avlive blomster som knapt trenger vann også jeg. Ikke noe problem det. Knegg Knegg....
Det eneste som kan overleve her er kaktus. Har en gammel en som bare får vann nå og da og den har fått så mange småkaktuser på seg at den ser ut som noe helt annet enn en kaktus. ;-)