mandag 23. januar 2012

Deilige dag m/innlagt shopping ;))

Etter en del telefoner fra NrK klarte eg å få det
til å stikker innom i dag ;))
Mette var selvfølgelig med meg, eg mener, dama leverer
jo til Haukeland Sykehus så det var en selvfølgelig. 


Beine veien inn i studio!
Me skravlet faktisk ganske lenge!
Første bolk om prematurstrikk til SUS og så var det
generell strikking-KJEMPEGØY!!!
Einar, han me skravlet med var fra Fana så da
kom spørsmålet:"Strikker du en til meg?"

Eg har visst gått med på dette, EG som har et prinsipp
om å ALDRI strikke på bestilling..........
KA HAR EG GJORT?????? 


Resten av dagen ble tilbrakt GANSKE mye i kø......
Det var en ekkel ULYKKE på motorveien........
T.o.m da me skulle hjem sto me i kø, ja for ett sted måtte
de jo gjøre av bilene-ALT ble omdirigert dit ME skulle....Hmmmmm



Meg og Tebasile var ganske så fornøyde med innkjøpe, 
mitt var jo BESKJEDENT til å være meg!

Men la meg si det sånn, 
det var lite utvalg av 2.sortering...... 


1 kg Perfect og 3 pinner nr 5 som skal
brukes til Nepal garnet ;) 


Deilige farge, ikkje sant??
Tror nok det blir litt sokker blant annet ;))


Mette kjøpte jo noen skikkelig flotte 
filttøfler fra "Angel Felted" på Ullvaren 


Har virkelig KOSET oss skal eg fortelle deg!
Me kokkelerte sammen da me kom hjem
og siden me er "fine" spiste me ovnsbakt laks
men godt tilbehør kl 19.00

Blir nok mer skravlings før leggetid...
LITT senere MoHaaaaa



KOS deg og ha en
fortsatt herlig kveld;))



Go`klem fra en HAPPY Vibbedille ;))


6 kommentarer:

Mette sa...

Dette er bare MEGAKOS !!!!

Bitt@mi sa...

Ser ut som dere har hatt det veldig koselig:)
Godt jeg ikke har så mange fristelser i nærheten, her slankes det:)
*boring* :)

Jane sa...

Ho ho! Herlig! Vet at Amandaprosjektet også leverer i haugevis til premature ved SUS, men regner med dere kanskje har et samarbeid?
Skikkelig kos å følge med på bloggen din!

Yvonne sa...

Høres ut som en fin dag dete her (utenom køen da) du må ha en fin dag i også=)

Anonym sa...

Herlige fargar på det garnet! Blir nok flotte sokkar, det!
Kjekt å lesa det du skrive - det e lett å bli reven med, kan du sei!

AnneBeth sa...

Hyggelig å stikke innom din blogg.
Så koselig det ser ut til at dere har hatt det. Jeg får også gode "vibber" når jeg ser bilde av NRK bygget. Kan nemlig skimte det huset jeg bodde i som liten.