tirsdag 8. november 2011

STEIN KOoOSELIG ;))

JADDA, kan gjøre MYE gøy med 5 kg SEMENT! hehe 


Eg klippet en 1,75 l melkekartong i 2
og griset i vei! (Type Barnehagens SORPEKAKE!) 


Restene hiver man oppi noen gamle gipsformer 


Eller retten og sletten oppi plastkoppene fra barneselskapet 


Så har man ALLEREDE stjålet litt i Storesøs sin hage! 


s
Versace Soler er jo ALLTID kjekt! 


VOLÀ så har man et Trollhassel tre
hvor eg kan henge Arne & Carlos opp til Jul!! 


Et par KULE telysholdere er jo heller ikkje å forakte!


Dette kommer eg nok til å gjøre igjen, 
da VET eg i det minste HVA eg skal gjøre hehe

Men, alt i alt så er eg ganske så fornøyd!


Nå må eg kaste på meg fillene for eg skal
ut på litt SHOPPING med ungene!
Det er A`id og det må man jo feire!



KOS deg og ha en 
STRÅLENDE Tirsdag!



Go`klem fra Vibbedille ;)

6 kommentarer:

Irene sa...

så fine ting du laget! Niesen min (den gang 6 år) og jeg hadde en økt i det nedlagte grisehuset i fjor sommer. Å grise med betong er jo kjempegøy! Her er litt utdrag fra vårt griseri: http://irene-w.blogspot.com/search/label/betong .

Bitt@mi sa...

Djeeeezzzz... det ble jo kjempestilig:-) alt hva du finner på - nå ble jeg imponert:-)
Klemmer:-)

Signe sa...

Utrolig stilig!! Veldig kreativt og absolutt noe jeg kommer til å forsøke meg på til våren!!

Annki sa...

Stilig!! Fikk lyst å prøve.

Beate sa...

Så mye artig du finner på. Elsker på lese bloggen din, du er så sprudlende og glad hele tiden og det smitter over. Og så lager du så mye fint. Er innom en gang for dag, men er desverre håpløs på kommentering.

sissel sa...

Knallstilig. Falt helt for den busken jeg, rett og slett råtøft. Noe slikt hadde vært tøft ute i gangen her også - kankskje jeg må se om jeg får til noe slikt jeg også. Skikkelig kreativ var det iallefall.
Det ser ut som du koser deg skikkelig for tiden også, med strikketøy mellom fingrene og julegaveideer på i hodet og på pinnene ser det ut som.
Kos deg maks videre også.