onsdag 23. november 2011

NÅ har det KLIKKA......nesten!!! ;))

FYST klikke det litt........ 


........så ler me oss ihjel......... 


........før PANIKKEN igjen tar heit øvehånd!!!! 


 E jo ikkje liga fine nå så når eg kom fra frisøren kl 13, 
men sånn går det når Solstråla true på meg 
stripemiddel om kvelden+
at det da kommer besøk og man ikkje får 
stailet seg skikkelig hehe

Men i det stora og det heila ble stripene veldig fine 
og klippen var eg KJEMPE fornøyde med kl 13!

Kommer nok bedre bilder etter hvert hehe

Nå skal eg strikke en stund og se CSI
før det igjen er NATTA og puter roper på meg!


Ha en GOD NATT og en
STRÅLANDE morgen dag!


Natta klem fra Vibbedille ;))

2 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Morsomme bilder! Og flott resultat. Høres ut som du har det koselig i førjulstiden du også. Klem

Hanne sa...

Fin på håret!
Frisørsalongen min pleide å ha vinduer ut mot gangarealet i et kjøpesenter - det var IKKE morsomt når man var ute i stripe- eller krølleærend...
Pludrehanneklem