mandag 14. november 2011

Ingen såre halser i vinter ;))

BITTAMI er en DYKTIG Designer og her er eg
ferdig med den første halsen.
Designet heter "Winther Waves Cowl" og var veldig
kjekk å strikke+det gikk fort!

Gjenstår selvfølgelig å vaske og blokke den da.

Brukte 138 gr med DENNE alpakkaen, 


Her er "WWC" nr 2 på pinnen i en nydelig Kamelfarge 


I dag bare MÅTTE eg få enda en hals på pinnen!
Du skjønner det atte, hun BITTAMI er veldig DRIFTIG
og har designet ENDA en hals hun!
Denne heter "HULL" og er både lekker og kul!

Så nå strikkes det svart om dagen og kamel om kwellen ;))

*********

Deilig å stå opp mandag morgen til en REN og RYDDIG
leilighet! Sånn blir det etter en bursdaghelg!
Man skurer og vasker i dagene før
og når så gjestene "oppfører" seg er det sååå fint etterpå hehe

Fikk litt KIKK i natt og bedrev til sånn
JuleForberedende Shopping HER INNE!!! 
Du er herved ADVART!!!!
FARLIG nettside!!

Eg endte opp med en god del Pepperkake figurerformer, 
farger og innpaknings cellofan o.l
er førjulsbesøk gavene i BOX-
bare bake de først hehe
Men FYYY søren DET skal bli KOSELIG!
Gleder meg vilt og hemningsløst!!

En annen grunn for å være GLAD er at eg i dag
var en tur på senteret med Jr og DA fikk eg jaggu
handlet ferdig til Kalenderen som eg sende neste uke!
Det gjenstår bare å supplere litt fra lageret!!
HO HO HO 

ALT i ALT en meget GOD dag, 
ja selv etter en noe travel helg!

Nå skal eg nyte KONTROLLEN(???) hehe
og strikke videre mens eg gleder meg
til 71gr Nord!



KOS deg og ha en
EVENTYRLIG Kwell!



Go`klem fra en lettet Vibbedille ;)) 





1 kommentar:

Bitt@mi sa...

Det må jeg si; du er driftig:-) Gleder meg til både Hull og til WWC er blokket:-)
Jeg hoppet glatt over den butikken du henviste til, her har jeg en bærepose full av diverse pepperkakeformer, så vi har nok. Regner med at de tas i bruk i neste uke en gang. Da blir det både brune og hvite kakemenn og andre finurligheter i heimen:-) Blir såååå koselig!
Ha en fin kveld, og kos deg med full kontroll:-)