tirsdag 18. oktober 2011

STORM på Vestlandet ;))

HERLIG å komme hjem fra skolen og bare slappe av!
Jr har sin faste plass ved ovnen!!!
Slik har han ALLTID vært-
så han er nok en ekte varmblodig araber
som fryser i lett bris!
Utrolig lik sin pappa! 


Mens Jr er i sin egen lille data verden så NYYYYTER
eg en DEILIGE BUGGA Verden!!! 
Nå har eg den seksjonen eg er i
+1 til og så er det bare kanten!
DA kan eg endelig legge denne herligheten rundt halsen!
For hvem vil vel ikkje ikle seg Earth & Sky?? 

Sjalet mitt blir nok en lett blanding av 
KULT og GRUSOMT! hehe
Men fargene stemmer nå med navnet om ikkje annet hehe
Det VIKTIGSTE er at EG digger fargene!
JU BETT!!!


Melk & Sukker er en viktig ingrediens i MIN hverdag! 
Her i huset hører dette hjemme OPPI kaffi`en!
Uten-ja DA blir eg IRRITERT kan du tro
så du bør IKKJE utfordre meg *ler*

Men, det hjelper meg å holde kcal og energi nivået
på et noenlunde levelig nivå!
Enn sååå lenge går det bra, mange "skremmer" meg med at
eg KAN få diabetes........sukk!
Men legen er informert og eg tar prøver.


"Bækk te DE sofa"
Elton og THE Llama koser seg og holder varmen
i de få glimtene sola gir mellom hagelbygene hehe
Disse figurene og flere andre finner du HER hos
denne fantastiske Argentinske dama.
Har mailet en del med henne og det er UTROOOOLIG
hva hun tryller frem med heklenåla!
I tillegg er mønstrene veeeldig rimelige i forhold til
hvor omfattende de er!

Eg nærmer meg ca 40 stk nå og ØNSKELISTA til
Jr er MEEEGET lang kan du si hehe

********

Eg skal hilse å si det blåste i natt!
Det var neste så eg ble REDD jo!
Parabolen viiiiinte, møbler og potter 
var aldeles HYPER på terrassen-er bare veldig
glad for at vinduene i stua var like hele i dag!

Nå i dag blåser det også godt, 
godt nok til at det gjør det veldig koselig inne!
Når det så innimellom kommer HAGEL!!!
Ja DA fryyyyder eg meg hehe
Bare synd eg må ut å kjøre litt senere.......
Jaja, Jr har trening og det ER viktig!


Men du?
HUSK på å NYTE denne dagen
UANSETT vær-finn på noe å KOS deg!!

ENJOY!!!


Go`klem fra en GLAD Vibbedille!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei på deg.du har en herlig blogg,og jeg blir så glad av å være inne på bloggen din.du er kjempe flink.må nesten innrømme at dette er første gang jeg skriver på pc.det blåste vilt her itrøndelag også.

Kristin G sa...

For en SKJØNN araber :), for et HERLIG skjerf du lager - og for noen fantastisk SØTE kosedyr :) Skal si du omgir deg med vakre ting :) Siden melk&sukker i kaffien bare er bra for deg så skal du jo drikke det med den beste samvittighet <3 Kos deg masse!