søndag 2. oktober 2011

Middagen er servert!

Da har Habibi disket opp med herlig middag-IGJEN!
Pajelà og Rekechips!

Det er DA man ønsker man har mage til det,
men det var NYDELIG det eg spiste
JAMMY!!!! 


Jr er strålende fornøyd med NYE sokker!
Skikkelige RAGG-sokker denne gangen, 
kom som nevnt over LILLA MorAase
og det falt i smak!

Helt standar oppskrift
36 m på pinne 3, 1 rett 1 vrang i 17 cm,
Forsterker hæl og glatt fot og ordinær tå!
Med andre ord; Enkelt og greit, men lange og gode ;)) 


 Baby Rib er ganske så snart ferdig-
ser litt sånn sjuskete ut på bilde, 
men eg skal LOVE deg den er SØT!
Håper og tror eg fixer en ribbe bukse til og!

Skal BARE.......først! hehe


HUSK:
Oktober er ROSA!

Du kan støtte det på mobilen f.eks
Send ROSA til 2277 og få denne FLOTTE
sløyfa på mobilen-denne "seansen" koster 50,-
og DU er med å støtter opp om en VIKTIG sak!


Nå skal eg strikke videre på bråt nr 2
Dussene mine og bare nyte en
REGNFULL søndag!

Herlig når man må kle på seg litt for å ikkje fryse!
Det har vært alt FOR varmt de siste dagen!
Eg mener, EG kan jo ikkje godt springe
rundt her naken liksom!??

Nei, takke meg til en ruskete, men flott høst!
DVS masse innekos! YES!!!



KOS deg og NYT
en HERLIG søndag!



Go`klem fra en avkjølt Vibbedille ;))




3 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Maten så kjempesnadder ut! =)

Herlig med raggsokker også.
-Jeg holder på med barnehagesokker. :P

Bitt@mi sa...

Hei!
Nei, sjalene er ikke den boka jeg har. Men mulig de er i Westknits book 3 som nettopp har kommet (tror jeg i alle fall).
Jeg skal i alle fall ha både bok 1 og 3 i tillegg til den jeg har - jeg er frelst:-)
Hilse Dib og gi ham en klem fra meg!

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg mat!! Godt med gode raggsokkar. Eg held på med eit prosjekt til mannen og,- eit par sokkar i veka fram til jul, og så håpar eg då at eg skal ha minst 12 par til han i julegåve og at raggsokkgarnlageret mitt er tomt. ;)
Nydeleg ribb du held på med og!!