onsdag 12. oktober 2011

Linser og nød!!! hehe

Linse suppe på en skikkelig sur HØST dag?
Ingenting som kunne passe bedre!!

Ikkje spør meg hvordan den lages, den ser ut som
noe som er hentet opp fra en søleputt -
MEN hekkan denne er GLO HOT og deilige!!
I midten er det rå løk, presset sitron og pepper!
Yhaaaaa!!!!


Av og til når rotet kreativiteten FLYTER,
ja da ofrer eg en spisestue stol, 
noe som av og til tydeligvis irriterer Habibi:
"Om DU tror du har KONTOR midt i stua eller?"
Hehe
  


KANSKJE det er nettopp DET eg tror?
Begynner å fylles litt i krokene her også!

Jaja kan ikkje klage, FØR hadde eg absolutt
ALT garnet OGSÅ i stua!!!!
Heldigvis var det eget rom til det i denne leiligheten!

Men, skulle jo gitt mye for et extra rom MED vindu
og plass til en liten sofa......*Drømmer*
Jaja, drømmer har blitt virkelighet før,
ikkje sant?

Vettu hva?
er det nettopp det EG skal,
DRØMME!
Godt under gåseduna mi skal eg kose meg
og høre på vind og reggen!!!
HERLIG!


Kos deg og ha en 
FLOTT dag!!
(Når du står opp!)


Go`klem fra Vibbedille ;))

1 kommentar:

Lunamon sa...

Ah, linsesuppe, mercemek corbasi, er nyyyydelig! Bare jeg slipper den rå løken..reddikblader, pickles, eddikdryss over og godt brød til å duppe med, naaaaaam.
Takk for hilsen i bloggen min og at du likte strikkefisken min :o)
Ha en strålende dag videre.