lørdag 8. oktober 2011

Gaver & Gaver ;))

Dubbeditter gjør nok en gang
prikken over I`en! 


Bella Mittens er ferdig og KLAR for mottaker!
Håper bare at hun tar GODT vare på de DENNE
gangen-for eg gidder ikkje strikke flere hehe


Nå har hun også den info`en hun trenger, 
så vare de nok en stund hehe 


Man jo bare ELSKE slike små søte Dubbeditter?? 


Dette blir en Julegave så når eg har fått
nye patroner i printeren blir det skikkelig magebelte 


Snurrige Sokker er Oktober Dusser, 
så eg ble kjapt ferdig med disse.
Enkle, lekre og GODE sokker!
Prøv da vel!!


Nå gjelder det bare å finne noe annet
å bedrive lørdagen med......... hmmmmmm
Mulig eg strikker ferdig Baby Rib`en slik at en
kan begynne på en Soaker eller Pepita
med GOD samvittighet hehe

Nå får eg snart besøk av en GOD venninne
som eg ikkje har sett på ca 3 år-
DET skal bli koselig det!

KOS deg du også og
ha en EVENTYRLIG HERLIG
Lørdag!!

Ps.Har eg sagt det er HØST ferie i huset???
Mohaaaaa


Go`klem fra ei GLAD Vibbedille ;))


7 kommentarer:

Mette Pettersen sa...

Synes du skal ta den Pepita'en jeg :-)

Nydelige både votter og sokker, flinke du :-)

Kos deg masse med besøk, klem

Rigmor sa...

så flotte gaver :) har selv begynt så smått med ett par ting som skal bli julegaver! Kos deg mye med besøk :) ha en flott helg !!

Bitt@mi sa...

Så flink du er!
God ide å legge ved magebandet til garnet, så vet folk hvordan de skal behandle gavene!
Kos deg med venninne - det er sååå artig!
God helg:-)

Lene sa...

Så mey fint!
Har strikket en del Bellas mittens, de er kjempe fine! Å jeg elsker det Viking garnet, så deilig å mykt.

Anne Elise sa...

Flink jente!!
Nydelige gaver du lager! ...og nå må du kose deg med venninnen! God helg!

Fru Keilegavlen sa...

Så mange flotte gåver du har strikka!! Spennande ting du skal starte på. Artig med slike duppedittar,- kor du har kjøpt dei? Eg har tenkt å putte handlaga magebånd på dei handlaga julegåvene framover og,- veldig greit så dei veit korleis dei skal behandle dei. Eg prøver å feste ein liten lapp på der eg skriv vaskeanvisning på, men det er jammen meg ikkje alltid eg hugsar på det. ;) Håpar du kosa deg mykje med veninna di i går. Ha ein fin og kreativ søndag.

sissel sa...

Flotte votter og sokker. Herlig med slik ekstra mpynt på, og ikke minst gjør det seg med stilige magebånd. (tror jeg må se til å få skaffet meg en ny skriver fortere enn svint, en som fungerer)
Ha ei fin uke som nå er igang.