lørdag 10. september 2011

LørdagsKOS med Arne & Carlos ;))

Dette må vel være den ULTIMATE

Lørdags KOoooOSEN vel??



Tok meg et dykk i den stor kista

og hentet meg litt ymse garn, så blir det kos nå!



Interresert i boka?

Den kan du kjøpe HER!


Kastet også et Nøstebarn teppe på pinnen i går.
Mulig litt skummel farge, men dette tror eg
blir litt midt i blinken.
Strikker i BabyAlpakka m/silke
Mmmmmm

Det begynner å bli opp til flere KOOOSE
prosjekter etter hvert-IGJEN!
Eg ryddet jo NETTOPP jo hehe
Men OK, det er jo HELG!!!!




KOS deg DU og,
ha en EVETYRLIG deilige lørdag!!




Go`klem fra Vibbedille ;))

Blogglisten


5 kommentarer:

Liss sa...

Det skal da vises at man er et håndarbeidsmenneske ;)) Flotte prosjekter du holder på med. God helg, og kos deg masse :))

Else Marie sa...

Kos deg du også og god helg til deg og dine.
Begynner å bli kaldt så det er godt å krype innunder noe og ha et arbeidet i hendene :O)

sissels sa...

Kos deg med alt du har liggende du, man har lov til å ha x-antall ting liggende - må jo ha noe å bytte imellom.
Ha ei fin helg videre.

hedvig sa...

Det ser spennende ut! Jeg har også A&C-boka, og synes den er flott. Imidlertid usikkert om det blir noen dokke - liker egentlig ikke slikt pirkearbeid.... Ha ei fortsatt fin helg! Goklem

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Så morsomt med så mange prosjekter! Godt å se at jeg ikke er alene med å ha en liten tvangstanke når det gjelder nye prosjekter. :) A&C-boka morsom? Den appellerer ikke helt til meg, kjenner jeg, men jeg digger jo de karene. Faktisk tror jeg det blir slike julekuler på meg selv i år. :)