torsdag 25. august 2011

MANGE meter NYDELIG tråd;))

Har hatt KOSELIG besøk av Tante Ulla i dag!

Lenge siden nå så me hadde MYE å skravle om gitt!



Men du, se på den JOoooOSA herligheten over her!!!

Sett noe såååå RÅLEKKERT før?

Det er Tante Ulla det vettu, kommer her med NYDELIGE gaver!

Eg sitter bare her å klapper og koser vettu-

går det virkelig AN å strikke noe av dette?

Kommer nok til å ha det til pynt en stund-

for her må DET ultimate prosjektet dukke opp

DUO Silk/Merino er en klar favoritt!
Da Tante Ulla var i Danmark i sommer
ble det jammen meg en sommer-gave OGSÅ på meg!
TUUUSEN TAKK du skjønne jente du er jo GAL!
Eg blir helt satt ut vettu, men GJETT om dette skal NYTES!!!
SKAL bli noe godt og lekkert til MEG!
Så det så!


Sååååå ente sekk 1 rett i bosset!
Ble ikkje fortrolig med fargene, men føler eg
at eg er på RETT VEI!


Innrømmer at eg har kikket på bildet
og plukket noenlunde de samme fargene-
blir eg nok fornøyd *nikker*


Syns kveldene blir mørkere OG mørkere,
det går jammen FORT nå!
Jammen ikkje lenge før Julemarsipanen er på plass
og eg sitter her å nynner Julesanger!
HO HO HO hehe


I morgen er det HELG
og DA blir det kos vettu!




KOS deg og ha ei
EVENTYRLIG HERLIG
helg!




Go`klem fra ei lykkelig Vibbedille ;))



Ps: Det er ikkje for sent å kaste seg på Tananger Treffet!!


Send meg en MAIL!!








Ingen kommentarer: