torsdag 18. august 2011

Kjempe Kjekk Dag ;))

I dag kunne eg holde et Nøste uten for mye hyl! hehe

Denne veier ca 115 gr-Jammen ikkje mye gitt!



Litt Mamma Kos!



Jr og eg dro ut på tur og ned på skolen,

det gikk rykter om nytt lekestativ!

Ikkje hadde eg ventet meg DENNE jungelen!!!

Har du sett SÅÅÅÅ kult!?


Eg rigget meg til på teppe eg med

kaffi og strikketøy ;)


Jr lekte og var en skikkelig APEKATT!



Må jo si eg hadde hjerte i halsen inni mellom!!



WOW!!







Det ble en veldig fin og koselig ettermiddag!




Etterpå var det hjem og i grytene!

Eg sto for fiskegryte m/nypoteter og MASSE

gode grønnsaker-så nå er me GODE og mette gitt ;)




Det er straks kveld og KWELLEN skal

nytes med kjekt strikketøy!



I morgen er det ut på skolesekk shopping-

DET er alltid et høydepunkt!



Jr skal opp i 4. og Solstråla begynner på vid.g!

HEKKAN hvor ble åra av???????




KOS deg og ha en

HERLIG kwell!!




Go`klem fra en glad Vibbedille ;)




Ingen kommentarer: