fredag 15. juli 2011

SOMMER kos ;))

ENDELIG litt SOMMER!!!!

Herlig å KJENNE at en har vært i sola!!

Boderi er jo et ypperlig sol-håndarbeid!



Ungene og eg inntok byen i går ettermiddag-
DET var leeenge siden det!!

Jr "oppfører" seg som en skikkelig TURIST hehe



Hamburger er et MØST!!!
Været var jo herlig så det ble på en utebenk!
(Trenger jo ikkje si at eg MISLIKER å sitte inne på Mc`en hehe)





Torjå blåste det stikker å strå,
men et cruise skip fikk me nå se ;)




Galskapen herjer som man ser!

Den siste timen før HARRY ble ganske drøy å vente!

Filmen startet kl 21-så Jr var jo helt KRY!



ENDELIG, rett før nå!!!

Det var FANTASTISK å se harry i 3D!!


Eg kunne jo TA PÅ han hehe



Gleder meg til DVD`en, da må filmen ses noen

ganger til......INN m/teskje metoden!

Sikkert noe eg gikk glipp av på kinoen




Yr.no har meldt 8 dager REGN fra søndag,

så du kan jo bare gjette HVA eg skal KOOOSE meg med!!!

Fikk tak i Twilight i går, så nå mangle eg bare

den somkommer på kino til Jul!

*Gleder seg*





Et stadig tilbakevendende tema her i huset

er hvitevarer , me har noe i hvitt og noe i børsta stål!


I 40 års gave til Habibi kjøpte eg HVIT oppvaskmaskin......

Eg var helt blåst.....så trenger me VIRKELIG en oppgradering

av komfyren, men eg er ganske kresen over hva eg vil ha

+ eg er usikker på om eg vil ha hvitt eller stål......



Da me flytter inn her for 3 år siden kjøpte

me nytt kjøleskap ......i STÅL!!!



Det var så enkelt da me kjøkken-shoppet i Beirut,

da kjøpte me ALT på en gang.....i STÅL og

det ble såååå lekkert liksom......

nå er eg litt USIKKER!!!

Ka syns du er fint på et kjøkken, hvitt eller stål??




Jaja, nå er det FREDAG og me skal KOOOSE oss!

Brodering og Mord & Mysterie står på planen!



I morgen er det meldt tålig bra vær,

så muligens det blir litt terrasse håndarbeid!






KOS deg og ha en

EVENTYRLIG herlig helg!!!





Go? klem fra ei ROSA Vibbedille;)





1 kommentar:

siddisisalou sa...

Venter i spenning på teksten din denne gangen. Morsomt med litt annerledes ting i ramme (ramme alvor) !