tirsdag 19. juli 2011

Sokke elsker ;))

Da er eg ferdig med 3. par Blender Sock,


bare disse ble i ankel størrelse!!





SUPRE "sommer" sokker *ler*
Eller REGN sokker!????


De er strikket i Opal rester på pinne 2,5
og de veier KUN 39 gram!!



Nå skal eg kose meg med en nytt
"Gerilja" type broderi.
Skulle egentlig strikke kanter på Nøstebarn Dressen,
men eg har frem til helga å gjøre det+
at eg har funnet et KULT Opal nøste som skal bli sokker!
JEPP; har liksom fått det med sokker.......IGJEN!!!



Så da får du også KOSE deg og ha
en HERLIG tirsdag!!
I kveld er det NY sesong "Greys Anatomi"
JUHUUUUU






KOS DEG!!!




Go`klem fra Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Liss sa...

Suuuupre sokker :)) Geriljabroderi er gøy ;))

minon sa...

Kjempefine sokker!

sipusa sa...

De ble kjempefine jo!:-) helt perfekte. Har tenkt på å lage ankelsokker jeg også, for det er kjekt å ha i sko, men så tenker jeg at neeeei, det er jo juks....men det er altså bare tull og tøys fra min side!