tirsdag 12. juli 2011

Gerilja`en har kommet!!!

DA kom det for meg også......sukk!


GALSKAP!!!! Men, akk såååå godt...ehee.. KULT!!!



Med en kiste full av Aida og Molinè


var det jammen ikkje vanskelig i tilte.......


"Bær over med meg"






"Galskapen lenge leve.....LIKSOM!" hehe






Ja, det er bare å la fantasien få FRITT spillerom-


INGENTING blir liksom feil!





HER og HER kan du f.eks finne GRATIS Alfabeter,
og vil du ha "gode råd" til syke utsagn kan du melde
deg inn Her på Facebook ;)


Så da er det bare å finne frem nåla
og sette i gang *ler rått*


Selv tar eg det LITT forsiktig for eg må
nok la denne form for HUMOR gli sakte inn
her i huset......


MEN!!! På veggen, ja DER skal det!
Har jo t.o.m kjøpt rammer!!
DETTE er virkelig RAMME alvor!!! *fniser*



KOS deg og ha en
GAL-kul tirsdag!!!



Go`klem fra en FEBRILSK Vibbedille ;))

4 kommentarer:

2ne sa...

Takker for kommentar i bloggen min.
Blir spennende og se hva dette skal bli.

Unknown sa...

Oi ser morro ut,eg har tråla nett og blogger idag etter Sthitcery,er jo veldig fint da,og dessa gerilja utrykka er jo bare så tøffe:)

Lene sa...

Det er så mye artig man kan lage altså, har sikla på boka. Kan ikke å brodere jeg da men.. ;)

Line Kristine sa...

Hihi! Artig! Gleder meg til å se ferdig broderi ;)