lørdag 4. juni 2011

Full fres med pinner og garn ;))

SÅÅÅ langt kom eg på Juni Dussene før eg

fant ut at eg ikkje var fornøyd!!!! hmmmmm
Noen av hullene ble litt store så da

prøver eg igjen!!! Ikkje sant?



Fant en del nøster av dette Regia og tenkte
det kunne være greit, og jammen ble det FINT!




Men ser du, hehe eg har lagt KLAR en
DEILIGE meis!!! JUPP!!!!


Har bare fått det for meg at eg bare
strikke et HARUNI!
Eg skal strikke det ble glattstrikk og kun blondekanten.
Dette er det Frk.Badegakk som har "Forsket"
tar eg en CopyCat!!
Syns det blir 100 ganger renere og ikkje minst penere!


Jadda, eg holder fortsatt på med Drops Sjalet!
Skal strikke på det OG eg, bare få
Juni Dussene under KONTROLL først ser du.......
Har da INGEN hast med NOE eg,
"Tar liver som det faller seg.........."
(Dette var det visst Balo som sang!) hehe




Ute skinner sola og det er NYDELIG vær!
BURDE vært ute å strikket, MEN siden solstolen
min ble HERPET i fjor!!!!!, eg kjøpe NY først!!
Halebeinen mitt makter ikkje de me har hehe
SNART blir det litt SHOPPING! Me like!!




Men du?
KOS deg og ha en HERLIGE

LØRDAG!!!





Go`klem fra en FORNØYD Vibbedille ;))




2 kommentarer:

Pernilla sa...

Har selv to nøsten med det samme regia garnet som deg, syns det er lekkert jeg.
Haruni et av de sjalene jeg har lyst og strikke og jeg har rød wollmeiser hjemme jeg har tenkt og bruk meg, om deg går jeg for badegakk`s variant av denne. Følger spent med her!
Ønsker deg en riktig fin helg, i solskinnet, men tenk på oss i nord for her regner det konstant og sommeren føles ut som om den er laaaangt avgårde.
Klem Pernilla

Liss sa...

Harunisjalet er NYDELIG! det blir kjempeflott med det garnet som du skal bruke :))
Prøv å stramme litt på tråden i mønsteret på junidussene, da skal hullene bli mindre ;)) Du er flink!