søndag 12. juni 2011

Barndoms Minner ;))

Husker du denne?

Fra tidlig -70 tallet?



Eg var medlem her siden 1973!!!

WOW!!! Det er lenge siden!!!



Men og søsknene mine har begynt å rydde

i huset etter Pappa, og DER var det MANGE fine

BARNDOMSMINNER!

ALT som er blitt samlet i esker siden eg var

liten er nå kommet hjem i hus



Ja t.o.m min FØRSTE minnebok!!!


Aller første minne var fra storesøster...


... og DET ble skrevet for maaaangen år siden!

HJELP eg begynner visst å bli gammel hehe



I årenes løp har det blitt noen minnebøker.........

ble jo dradd 30 år og vel så det tilbake i tid

da eg satte meg å leste i disse......Sukk.....


Har en aldri såååå liten jobb foran meg her ser du *stønner*



Men må eg bare forte meg å bli ferdig med ei lue!

Jr kom hjem før helgen med hele 2 Jente invitasjoner

og samtidig slengte han inn en bestilling på

2 stk Jentete Luer-TAKK!

Det var jo bare til å sette i gang kan du si!



Eg fant frem oppskriftene til "Arne & Carlos"

og noen nøster med PERUVIAN
Kan virkelig ANBEFALE dette garnet på det aller varmeste,

og på pinne 5 går det rasende fort.....

iallefall når du først setter deg ned!




Da får du koooos deg å ha en herlig

Pinsehelg videre!

I morgen skal eg avgårde og hente noe eg

LENGE har ønsket meg-GLED DEG!

Eg skal vise det HER i bloggen!

JUHUUUUU




NYYYT DAGEN!!!



Go`klem fra Vibbedille ;))





6 kommentarer:

sofen sa...

Åååå så koselig! Barnas trafikk-klubb hadde vi også! Akkurat make! *mimrer*

Jorun sa...

Så spennende og forflytte seg i tiden! Det dukker opp mange rare minner når man sitter og blar i gamle bøker og ikke minst, album!
Kos deg og ha en fortsatt fin pinse.

amylin sa...

Barndomsminner er så spennende! Regner med at du kommer til å bruke tid på å sortere. Jeg pleier å ende opp med å sitte fordypet i minner en stund, så da tar det ekstra lang tid å rydde og sortere.

StrikkePia sa...

Så koselig lesning dette ble. Den trafikk klubb boken husker jeg godt, min bror var medlem der. Og vi holder nå på å rydde på loftet og da kom min gamle minnebok frem, og det var så kjekt for jeg trodde den var tapt. I tillegg kom det frem en eske glansbilder og mange gamle dukkeklær. Så kjekt å se igjen slike ting. Og en bamse jeg fikk sommeren 1981, den fikk hunden min og han var strålende fornøyd. Den var både skitten og luktet(jeg luktet ikke på den, men alt det andre lukter..... så da gjør sikkert den det også). ;-)
Så fine farger i Peruvian, har strikket litt med det garnet til barn og det er godt ja.

Ha en strålende helg og takk for koselig innlegg!! ;-)

Anita sa...

ååååå... jeg var også med i barnas trafikk klubb... :) Moro.... og så gøy å få igjen minnebøkene fra den tida også da... :) Ser du har mye du kan kose deg med innimellom strikkinga... :)

Jeg kom plutselig til å tenke på en bok jeg leste når jeg var liten... den het Milli Molly Mandy... men jeg husker ikke hvem som skrev den.. må nok en tur på biblioteket og lete tenker jeg... :)

Kos deg med å bla igjennom gamle minner Gro Vibeke... :)

CosiFanTutta sa...

Barnas trafikk klubb husker jeg godt. Jeg var medlem, fordi jeg ikke visste forskjell på høyre og venstre. Det hjalp ikke, hehe. Ja, også minnebøker da. Det finnes vel ikke lenger?? Ha en fin dag!