tirsdag 26. april 2011

Ut på tur!!

Da nærmer det seg virkelig slutten

på stripene, så blir det spennende!

Er litt mer ivrig nå om ikkje annet!





Nå har eg gått over til "Take Away" hehe

Så i dag ble det en tur på Strikke Kafeèn!

Var koselig å skifte litt stue ;)





har eg da klart å legge til en FILM snutt


for første gang!! WOW!!!


DU er bare nødt å se.....og LE!!!




Nå er det tid for FRUENE og STRIKKINGS!!!




Forresten, fikk telefon fra SUS 2 ganger i dag!


Først ernæringsfysiologen, nå har eg gått ned på


kcal inntaket, slik at eg ikkje skal legge sånn på meg


HELDIGVIS!!!!


Dvs i praksis at eg kan sove uten mat om natta!!


JUHUUUUUUUUU!


Så skal eg i CT på lørdag!!




KOS deg og ha en flott kveld


og ei HERLIGE uke!!!




Go`klem fra Vibbedille ;))



4 kommentarer:

PerJorun sa...

Nå har jeg jaggu hørt stemmen din også. En ny æra! hihi...

Kristin sa...

Åååå så fint at du endelig skal i CT (*stort smil fra meg*) for da skjer det i hvert fall noe... Unner deg virkelig å bli ferdig med alt det vonde nå snart! Jeg ønsker deg ALT mulig godt og måtte du klare å bevare det fantastiske humøret ditt en stund til! Stooor klem fra en som beundrer deg veldig mye <3

Anita sa...

Så deilig å være kvitt mating på natta da.. :)Og supert med "Take away" så du kan komme deg litt ut... :) grattis... og himmel så nydelige katter... :) Fikk forresten vann i munnen av å se godisen sønnen din spiste... :) sikkert fordi jeg ikke skal spise godis på 60 dager til... (sjølpålagt... hehe) Har ikke spist godis på 30 dager nå, og det går greit... :) Kutta ut brus i uka for 3 uker siden, bare holdt meg til 1 1/2 l i helga. Denne helga slet jeg litt for å få ned brusen, så det kan se ut som jeg kanskje slutter å drikke brus helt og holdent...

Ønsker deg og familien en superflott uke... :)

an-kari@online.no sa...

Ååå eg e så spente på dei stripene dine : )) Ser eg felling for buksebein. ; )) kan det være ei bukse du lage ???