søndag 17. april 2011

En HERLIGE søndag ;)

SEEE på den NYDELIGE

Orkideèn eg fikk fra Krabbeloft Damene!!



Tror aldri eg har hatt en stor en før!!!



Er jo bare NYDELIG!! HÅPER eg de GRØNNE fingrene mine er KLAR for sesongen og at den får leve LENGE!! hehe
Endelig klarte eg å få til noen lunde bra bildere av nøstene!

Her er det "Tigerwoods" som nettopp har våknet




"Tigerwoods" er VELDIG nyskjerrig på mobilen!




"Tigerwoods" og "Flekken"

Det er Jr som har gitt alle 4 et navn og i dag

er de 3 uker gamle, har så vidt begynt å bevege

seg rundt i senga, sååå skjønne!



De 2 andre heter "Klowning" og "Crazy" hehe

"Klownig" har fått seg en flott familie og blir

hentet 19/6






Disse skjønne fargene skal bli et YNDIG prosjekt-etterhvert!

Eg kan ALDRINOK av alpakka!

Her er det lys himmelblå Baby-alpakka og Drops alpakka




Men, FØRST må eg strikke ferdig disse Circle Socks De er en bestilling som eg allerede har fått betaling

for, så de bare bli ferdig!!




Ellers går det etter forholdene rimelig greit.

Merker ikkje noe særlig til slangene, men av og til

slår det meg at systemer er fylt opp med slanger

på ca 1 meter-da blir eg ganske frustrert!

Litt sånn EKKEL følelse på en måte.......

Det ekleste er at eg ikkje vet for hvor lenge.......




For når en sååå banalt enkel funksjon som

å spise bare uteblir er det litt skummelt...på en måte.

Ikkje kan eg bare reise meg fra stolen heller,

er koblet opp døgnet rundt, men hvis eg er

på 20 timer i strekk kan eg til nøds ta

4 timer "fri"- Men eg har fått en spesiell

ryggsekk slik at eg kan ta turen ut om eg vil.




Dagen i dag ble jammen meg FLOTT likevel!

Sola skinner og det frister å skure terrassen!!

Men tror eg skal være fornøyd om stua

blir GUL før eg tar natta i kveld.

Vanligvis er me ferdig pyntet helga

FØR Palmehelga, men ikkje i år!

Jaja, det er rent og fint så det er bare å parkere

noenkyllinger, egg og snop-så blir det nok BRA!!!!




Men du? KOOOS deg og NYT

en HERLIGE søndag!!!





En SKIKKELIG god go`klem fra Vibbedille ;))





3 kommentarer:

Vanja sa...

Go'klem til deg også vennen. :))

Emme sa...

Goe påskeklem te deg og :)

siddisisalou sa...

Så kjekt å høre fra deg. Tenker mye på hvordan du har det, og godt å se at du tar alt med et fantastisk godt humør. Kattungene er jo blitt enda skjønner enn sist du viste de fram...... Og ikke glem at påske blir det enten det er pyntet i stua eller ei....