lørdag 5. mars 2011

Blomster i GULL....ehe ALPAKKA!!!

Da er eg FERDIG med selve kjolen
JUHUUUUU
Eller, eg har kantene igjen da, men DE går
jo kjipp-kjapp+ eg skal kose meg og strikke blomster.
Nå er den største unna gjort så da seiler eg grantert i mål med de små!
Håper eg klarer å lurer deg med svart/hvitt bilde hehe
Det er iallefall 4 forskjellige farger i blomstene,
så bare vent å se-syns selv den blir veldig fin da!


Høydepunktet i kveld var at den var bare
SUPER pørfekt på størrelsen!!!
*Jubler*


Var litt nervøs siden den egentlig ble mindre enn forventet
siden eg gikk ned i pinnestørrelse *tørker svetten*


En annen grunn til å JUBLE fikk eg av
DISSE GUTTA i dag!!
At det er MULIG å gjøre det SÅÅÅÅ nervepirrende
er bare for meg USANNSYNLIG!!!
Tror aldri eg har Gynget så voldsomt før,
det var rett før eg gikk rundt jo!!!


Snakk om å sitte som en potetsekk etterpå!!
GRATULERER!!!


bare GLEDER eg meg til 3 mila i morgen
og IKKJE MINST 5 mila på søndag!
Lurer på om Helner blir parkert da og?? hehe
Eg bare digger Petter`n!!!


Men nå!?
Joda, nå skal eg få en litt mindre blomst på pinne!


KOS deg og ha en
EVENTYRLIG
flott GULL lørdag!!



Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Karipia sa...

Gleder meg til å se kjolen og blomstene på deg og i farger:))

Henriette sa...

Gleder meg til og se resultatet.Er også klar til gullfest i dag,med gullkjole og gullneglelakk + kaffi i gullkopp.Kan bli mange gull i dag om me tar med skistytinga...

Kos med papir og saks sa...

gleder meg til å se den ferdig, du er superflink.

ha en flott helg