lørdag 5. februar 2011

Jammmmmy !!!!

Da er mater servert!!
Det store kjøttstykke er bare kyllingfileèr
og litt kyllinglår-kjøtt som har ligget i marinade
i 2 dager, så er det klabbet i sammen til et slikt
kjøttstykke som pleier å surre rundt på ei stang!
Her er det rundstekt i stekeovnen,
så er det bare å skjære av småstykker for servering!

Klar ferdig: EEEEED!!!



Desserter ble vanilje is m/granateple......MMMmmmm
Minnes da me plukket inn 25 kg granatepler

fra hagen i Anqoun......da ble det grisete da,
men FYyyy søren det er GODT!!!



Prøvde meg litt i maten eg også,
og det smakte HIMMELSKE!!!






Lett Habibi kunne blitt
ÅRETS KOKK!!!
Da ha drev en Kebab kiosk rett bak

Grand Hotel i Oslo ble Kebaben/Shawarma`en hans
kårets til Årets BESTE 2 år på rad av
Radio 1-Jammen ikkje verst det!






Kos deg og ha en HERLIGE
kveld videre!






Go`klem fra Vibbedille ;))



5 kommentarer:

Smarie sa...

Nam nam....nå ble jeg veldig sulten ;o)))) Litt misunnelig på deg som har en så flott kok i huset ;o))) Kos dere videre på lørdagskvelden ! Maten er på vei inn her også, mannen er flink...men har nok litt å lære av din ;o)))

Wenche sa...

Bare en ting å si: Mmmmmm!

Judith sa...

Det så utrolig godt ut!!!

Beate sa...

Så veldig godt ut det der ja! :)

hobbyvenn sa...

Å det så herlig ut... Så heldig du er som har en kokkekyndig mann i hus. Her er det min og barnas jobb å lage maten, men så er han så flink til så mye annet da.... Og jeg trives faktisk på kjøkkenet.