søndag 20. februar 2011

Et sørgelig syn.....MEN!!!

Siden SOLA skinte så flott turde eg
å bevege meg ut på terrassen en tur!!
Det var LITT av et SYN!!
Ja, selv min egen skygge var jo TRAGISK!!


Kjenner det KLØR i fingrene etter
å røske opp det meste fra jorda!!!




HERREGUD men eg gleder meg til
å kjøpe planter og jord!!

Altså, 20.februar var dagen da JULE LYSA
ble tatt ned i Vibbedille Heimen hehe, MEN......


......det er OGSÅ en GLEDENS dag!!
Bare se her:
TULIPANENE SPIRER!!!
DET ER VÅR!!!!!
(Ups, sa eg DET høyt??)




Det var ganske kaldt ute *nikker*
Hadde foten vært noe slankere slik at
den kom oppi vinterskoa så hadde det fristet

med en bitte liten tur!!!



Hadde jo gått an å SITTE på terrassen da,
men orker man virkelig gå i garasjen å hente
frem SOVEPOSEN for å sitte å få naglebed
når man starte utendørs-strikke-sesongen??
Hmmmm NOP, eg tusslet inn igjen, MEN eg lot

skyvedøra stå åpen så nå er stua KALD og FRISK!!
*Tar på seg en tykk jakke og mer sokker*



Fortsetter her i Gyngestolen eg,
SNART ved tåen nå på de JOooOOOSA sokkene,
håper eg kan strikke litt på Weeruska`en i kwell!!
HERLIG!!!



Vettu HVA??
KOS deg og NYYTE denne

UTROLIG FLOTTE
Søndagen!!




Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;))





2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jeg har nettopp kommen fra en fin spasertur i nærområdet, det er bare helt nydelig vær idag. Jeg var fristet til og sett meg utpå altan med strikkepinner men det er fortsat litt kallt. Håper du får ned størrelsen på foten din så du kan gå deg en liten tur snart!
Pernilla

Wenche sa...

Lengter etter de tulipanspirene kan du tro. Her ligger snøen nesten 1m tykk på flat mark. UÆÆÆ, eg lengte hjem!