mandag 24. januar 2011

Cowboy m/dårlige bein! hehe

Ramla PLADASK da eg så hva KATE hadde strikket!!
Se bare på
DENNE råååå lekre halsen!!!


Eg var ganske så kjapt inne på Rommet mitt,
for eg viste AKKURAT hvilken garn eg skulle bruke!!

SheffieldYarn er en NYDELIG blanding av Merino,
Silke og Angora, det er bare det MYKESTE av det myke!
Tenker dette vil bli en godt brukt hals!

På pinne 5 må det jo gå litt kjapt også??
Elsker denne rødfargen, så nå må eg bare finne
ei passende lue også!
Tenkte eg kunne strikke
DISSE vottene til iallefall


Så hvis du kjenner til ei lue som kan passe,
tar eg i mot tips ;))

Fikk bare lyst å vise favoritt pottene våre!
Angrer bitter på HVORFOR eg ikkje kjøpte noen til....sukk!
Har 2 stk da + ei sånn VELDIG høy!


Veldig KOSELIG at Pauliøye spirer OG blomstrer om dagen!
Har faktisk "Laget" den selv!! HELT sant!


Har nemligen lært det eg ser du hehe
Man bare knipser av et blad eller 2,
putter det rett ned i ei potte m/jord
og VIPS så begynner det å komme en NY plante!
FENOMENALT!!




Ja ja så var det litt info om "labbene" mine
Var hos legen i dag og han var usikker......
Men her ser du jo hvordan venstre foten ser ut!
Han ville se det ann en uke eller 2 for han lurte
på om muligens en nerve i kneet lå i klem......
og da vil det går over forhåpentligvis, hvis ikkje skal eg tilbake til han.
Så får eg se da, hva som skjer.
Eg har ikkje noe smerte, eller EG kjenner ingen smerte
iallefall, det kjennes bare VELDIG irriterende ut!!


Fikk beskjed om å være forsiktig når eg gikk med sko
f.eks, måtte unngå å få blemmer eller skraper i foten.
Litt vanskelig å merke slikt når foten sover.
Så da er eg litt mer forsiktig enn vanlig,
litt ekkelt å gå for ankelleddet lever sitt eget liv! *ler*


*******

Nyhetene i dag er vel at
Maria er kasta ut av landet, kjenner eg får en
*flau* smak i munnen ja.......
HÅPER hun kommer tilbake og gjør noe
STORT her i landet!!
JEPP; for DET har hun VIRKELIG kapasitet til!
Hun er en virkelig oppegående FLOTT jente!
HEIER på deg
MARIA!!!!
LYKKE TIL!!
*******


Men NÅ!!!
NÅÅÅ
er det mandags kveld og den skal NYTES!
Har etter hvert blitt expert på å KOSE meg!! hehe
Denne mnd er det 10 år siden livet fikk
en BRÅSTOPP, så eg har god trening med det
å være syk.......det var da og en ERFARING!!






KOS deg du også
og ha ei
EVENTYRLIG
herlig og FLOTT uke!!








Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Lunamon sa...

Huffa meg ja, du får bare følge godt med på ka foten gjør og komme deg sporenstraks til legen om det er noe.
Den halsen var bare DRIIIIITLEKKER!
Må ha, bare må ha!
Kos deg max idag også!

Hildegunn sa...

Ser ut til at halsen din blir veldig flott! Ser for meg at lua som reporteren i OL 2010 brukte hadde passet perfekt til denne halsen :) Håper du skjønner hvilken jeg mener.

God bedring med foten, den så ikke god ut!

Ønsker deg en finfin uke!
Klem

hobbyvenn sa...

Fortsatt god bedring. Så bra det ikke ser ut til å være noe alvorlig hvertfall. Håper det går snart over. Og halsen var en drøm. Ble skikkelig fristet...